Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 mai 2012

Făis-bucul bată-l vina!


 Culegere de glume de pe Facebook:
Feis-bucul bată-l vina!


Facebook si singuratatea
- De ce este reateaua Facebook considerata a fi ideala pentru persoanele singuratice?
- Pentru ca este singurul loc unde pot vorbi cu peretii, fara a fi considerate nebune.

Facebook in vremea lui Noe
Inainte de potop, soricelul il intreaba pe dinozaur:
-Auzi, tie ti-a dat Noe add pe Facebook?
-Nu…
-Nasol atunci.

Facebook si agricultura Romaniei
-Unde merge bine agricultura in Romania?
-Pe Farmville.

Facebook si cainta
O tanara la spovedanie:
-Parinte eu...
-Stiu, fiica mea, ce ai facut, ca suntem prieteni pe facebook, am vazut poze, am citit ce ai scris pe perete... Mi-a fost destul.
-Si ce trebuie sa fac ca sa fiu iertata, parinte?
-Sa dai like la 10 manastiri.

Mostenirea in era WWW.
Bunica era pe patul de moarte, isi cheama nepotul la capataiul ei si spune:
-Nepoate, vreau ca tu sa mostenesti averea mea.
Vila, ferma, herghelia de cai, tractorul si toate animalele de casa plus cele 22 de milioane toate vor fi ale tale.
- Wowww !!! exclama nepotul.
Multumesc bunico, nu stiam ca ai asa o avere. Unde este ferma de care vorbesti?
Bunica raspunde, dandu-si ultima suflare
- Pe Facebook.

Facebook provoaca adictie!
- De ce poate fi confundat Facebook-ul cu un frigider?
- Pentru ca utilizatorii il deschid la fiecare 5 minute sa vada ce a mai aparut nou.

Facebook si dilemele copiilor
Fetita catre mama:
- Mami, mami, unde mergi imbracata asa frumos?
- In baie, mama, sa-mi fac poze pentru Facebook…

Viata fara Facebook
Am viata in afara Facebook, dar nu-mi amintesc parola.

Facebook este ca o mama...
Facebook este ca o mama. Daca nu dai niciun semn timp de 24 de ore inseamna ca ai murit, ai fost rapit sau ai avut un accident.

Trimise de Florin Jianu - autor Sămănătorul