Faceți căutări pe acest blog

luni, 4 februarie 2013

FANBOX, GLUMA DOLARILOR VIRTUALI SAU HOŢIE PE FAŢĂ DIN CONTUL PERSONAL!




Hoţie FanBox: ai de plătit prin şmecheria IPL (I’II Pay Later) 1,20 $ în dec. 2012
Peste trei săptămâni se fac 25,00 $ în ianuarie ţi se dă pe articolele tale 0,01 $  şi te alegi cu plată 55,23 $
In două luni eşti „penalizat” că n-ai plătit un dolar cu o dobândă de 50 de ori mai mare


CAPCANELE REŢELEI INTERNET (3)

CONTINUARE ŞI REVIZUIRE A SERIEI (1)  http://www.tomoniu.ro/opinii/societate/capcanele-internet-1.htm


FANBOX, GLUMA DOLARILOR VIRTUALI
SAU HOŢIE PE FAŢĂ DIN CONTUL PERSONAL!

O altă găselniţă a furtului pe reţeaua Internet o reprezintă dolarii virtuali. Şmecheri cei de la FanBox! Aţi ghicit, tot  din California! Confraţi cu Google şi cu ceilalţi hoţi! Având sediul lângă graniţa pistolarilor mexicani şi anume, 113 West G Street, Suite 510, San Diego, CA 92101, United States, cel puţin poţi să faci reclamă la autorii Semănătorul şi la articolele lor, pe lângă promoţia noastră prin Publicaţiile Semănătorul. Am deschis cont acolo de peste un an gândind la dolarii omniprezenţi aici! Cum pui acolo un articol, cum primeşti confirmare de câştig. Când m-am pomenit cu vreo 23 de dolari după zeci – dacă nu sute de postări – i-am părăsit! Mă contactează un „Coach” filipinez: „bagă d-le reclamă de ăia 23 de dolari şi se vor înmulţi dolarii tăi ca ciupercile!”. Am băgat ceva postări ca reclamă şi n-am mai dat pe-acolo un an…
Intru la începutul toamnei din nou pe cont şi să vezi minune: aveam peste 1000 de dolari! Na, că m-am pricopsit! Şmecheria era că o „fană” de acolo mi-a zis: fă reclamă dar înregistrează-te cu ea, când postezi ceva, la „plătesc mai târziu”, adică, IPL - "I'll Pay Later".

Şi bag, şi bag, până mă văzui „bogat” cu vreo 1300 de dolari! Acu’ dacă tot îi am, să-i scot… uite ce bine mi-ar prinde mie banii ăştia la „Semănătorul”, adio cotizaţie care poartă suspiciunea de „pricopseală”! Şi fac senin toate „procedurile” necesare. Trebuie să ai un cont PayPal, nu-i nimic, îl deschid! Pe ce cont la bancă? Păi pe-al meu, la Google gratuit îi am pe  „Asociaţia Semănătorul Tismana”. Dă datele necesare de pe card. Hmmm! Alţi şmecheri! Dacă mă înşeală? Dar până la urmă am zis: ce-o să-mi ia de acolo? Nu-mi pot lua bani fără ID-ul de la bancă şi parola Token-ului! Parola e automată iar Token-ul e la mine în sertar. Am zis să fac proba şi să bag un dolar în reclamă ca să vedem cum merge! Mare greșeală! Ăştia îţi iau bani prin PayPal cât ai clipi!
Imaginea e cât se poate de sugestivă: am luat în noiembrie 2012 prin IPL 1,15 $, mi se spune că banca PayPal îţi va opri 1 $ iar ţie ţi se vor da 0,05 $ peste … vreo trei luni, deci la 28 februarie 2013… Bine că n-au zis 29 februarie 2013, era mult mai cinstit să ne spună!
Iată deci, o nouă capcană a reţelei Internet! Conversia valutară legată de transferul unui dolar m-a costat o avere! Dar nu era singura capcană… Acele articole puse NU se plătesc prin PayPal din dolarii virtuali pe care-i ai la FanBox, ci din contul tău personal, inclusiv conversia valutară, care se face din banii tăi reali de pe cardul în euro. Te pomeneşti cu e-mail: „Suma plătită 20.17 ROL, Suma in valuta contului 4.45 €, Comision conversie pentru tranzactia cu voucherul!
Pe scurt, capcana este următoarea: se primeşte prin e-mai confirmare că ai câţiva dolari câştigaţi. Cu ei poţi să faci reclamă: nu i se spune „advertise” ca să nu te prinzi de şmecherie, acolo scrie „Create Ads” şi imediat în căsuţa de dialog deschisă ţi se spune că vei dubla dolarii pe care-i împrumuţi. Pentru că asta înseamnă plata mai târziu,  "I'll Pay Later", împrumut cu camătă şi nu ţi se spune ce vei păţi cu banca. Te va jupui de banii tăi iar dolarii care-i vântură ei pe site nu-i vei primi niciodată.
Ai încredere că acolo sunt oameni cinstiţi care te vor plăti dacă pui acolo nişte articole. Şi mergi mai departe. Ţi se pun la dispoziţie    zicem 2500 de dolari,  plătiţi mai târziu,  "I'll Pay Later" , dolari cu care, chipurile, vei câştiga, ei există în contul tău FanBox pentru că articolele reclamă trebuie plătite. Prin articolele tale nou puse, te pomeneşti că ai acumulat 2250 de dolari, verifici prin setări şi afli că trebuie să dai FanBox $1,213.15 pentru ce-ai lucrat şi mai rămân $1,036.85 pentru reclamă. Te gândeşti: dar bani în contul meu din România nu băgaţi? Ba da, deocamdată aveţi transmisibili prin PayPal în cont  $0.00, ca să scoateţi ceva  trebuie să mai băgaţi aici cel puţin 200 de imagini, în prima lună (de când, nu se spune!) puneţi postări pentru bune intenţii, să mai adăugaţi apoi postări vreo trei luni ca să fiţi eligibil după vreo nouă luni! Apoi, trebuie să aveţi pe FanBox cel puţin 100 de „fani”, cel puţin trei prieteni şi să treceţi şase praguri: categorii şi ratinguri, producător de cunoştinţe, listarea produsului sau serviciului dvs., cel puţin trei reclame active, stimulare şi  paşii acestor cunoştinţe. Hoţie pe faţă incredibilă şi continui gândind că nu poate fi adevărat: hoţi - zic străinii - cică ar fi doar prin fostele ţări comuniste, nu in Marea şi Iubita Americă, leagănul democraţiei, nu-i aşa?

 Şi am pus la articole cu poze (peste 500) toată luna noiembrie 2012. Dau clic pe „My bank” şi pe lângă aiureala de socoteală care mi se făcea ziceau că-mi vor da „Cash out” la sfârşitul lui ianuarie 2013 suma de 50 $. Intre timp nu mai pun nicio postare. Mă sâcâiau că tot eu am de plătit şi atunci am şters datele băncii mele de la PayPal pentru că deja mă păcăliseră. Le-am scris să ia din cei 50 $  promişi. Nu, cică să vină timpul! Dar dacă nu plătesc ce-mi cer ei în ianuarie 2013,  în februarie 2013 vor dubla suma. Nu-i nimic, îmi vor da cei 50 $ şi şă-şi ia partea să vedem ce-mi mai rămâne.
Revin la 3 februarie să ne socotim! Credeţi că mai era la „Cash out” vreun ban! Vedeţi imaginea alăturată după doi ani de muncă, am 0,00 $, la FanBox! Va să zică, când era vorba să-mi dea dolarii promişi, constat că între timp, s-au evaporat!


CE-I DE FĂCUT?

Toţi românii care intră pe FanBox se gândesc în primul rând că mai sunt acolo români şi că în dreptul lor sunt listaţi nişte dolari. În lipsa unei cunoaşteri perfecte a limbii engleze americane cam toţi pe care-i întrebi sunt începători şi nu ştiu dacă vor câştiga vreodată ceva. Am zis că dacă ar fi vreo şmecherie, ar spune vreunul. Dimpotrivă, m-a şocat un român de acolo care avea ceva vechime şi care spunea: insistaţi fraţilor, se pot câştiga bani aici! Şi făcea nişte scheme interesante cum se câştigă bani dar care duc în final la filme în limba… engleză. Te miri: ia uite! Un român cu aplecare spre confraţi! Dar uitaţi toată povestea!

UNDE-I IUBIREA DE ŢARĂ ŞI ATITUDINEA NOSTRĂ CIVICĂ ADEVĂRATĂ?

Unde-i patriotismul? Pentru că  trăncăneala TVR cu  „România mea este...” sau cu „trimite e-mail” am văzut ce este: hoţie de clicuri şi de sentimente cinstite. Iei e-mail-urile pe care un sărac a dat bani pe acces web şi faci cu ele un articol cu care tu, televiziune, „care ai minţit poporul cu televizorul” îţi faci propagandă patriotică în blană de hoţ.
Românul de care vorbeam mai sus şi care mă atrăgea la FanBox, a făcut şi el un mixaj de diaporame şi secvenţe video de pe Internet  o revărsare de patriotism ca şmecherii din ziare, radiouri şi televiziuni. Când găsesc cazuri ca acestea nu le pot trece cu vederea! Pentru mine, postarea lui „Pentru toti romanii de pretutindeni!" de la adresa   http://posts.fanbox.com/9wr55  era un fals patriotism.

I-am scris la comentarii:
„Da domnule, iubesti ţara, da de români de ce îţi baţi joc? Ai scris aici că se câştigă bani pe FanBox şi m-ai minţit pe mine şi pe toţi care te citesc aici! Azi am vrut să bag la FanFox de un dolar reclamă si merge al dracu' de bine la luat, mi-au luat vreo 5 euro din cont. Stii ce înseamna asta pentru mine domnule? Pâinea pe vreo 20 de zile. Mi s-au luat de dumneata domnule, care te lauzi ca o duci bine acolo! Da stai acolo furând din pensia mea la fel cum a făcut Băsescu aici în România! Ţara pe care şi d-ta şi el minţiţi că o iubiţi. Am muncit 42 de ani ca prof. ca să mă îinşele şi statul şi hoţii care au plecat peste hotare! Pun articole aci de un an şi mi se spune că am 0,00 lei de luat! Pentru că dolarii ce-i vânturaţi aci pe FanBox că-i câştig, în fond mi-i daţi cu împrumut ca să-mi luati dobâdă şi comisioane de schimb mai târziu!
O să-mi spui că banii pentru reclame mi se iau din contul FanBoX, aici e hoţia! Imi daţi bani virtuali FanBox dar dacă se face o tranzacţie cu ei mi se ia de pe card banii mei reali pentru schimbul valutar. Dacă iubeşti România scrie d-le cum se fură banii aici la FanBox. Dar nu poţi! Eşti plătit de FanBox să atragi românii aici fără ruşine. Poate unii se înşeală şi apoi pleacă fără gălăgie pentru că sunt mai bogati. Dar eu, cu pensie furată de 5 ani ca să ramân doar cu 800 lei, cum pot trăi?
Explică astea domnule dacă iubeşti România! O iubeşti exact ca Băsescu şi gaşca de îmbuibaţi din juru-i!”

Omul s-a crezut dator să răspundă cinstit şi merită să-i pun aici răspunsul:
„Imi pare rau pentru dvs., dar ceea ce ati citit pe blogul meu despre Fanbox este istorie. Nu sunt platit de Fanbox, si eu sunt un pensionar care cauta sa castige un ban in plus, nu sunt PDL-ist, am aceeasi parere ca dvs. despre regimul lui Basescu etc. In prezent acest program s-a transformat intr-o buna afacere pentru EI si nu pentru NOI. Am incercat sa sterg blogul si nu m-au lasat. Am incercat sa-i avertizez pe cei care il citesc si mi-au sters mesajele. Si dvs. ati facut probabil greseala pe care multi o fac la inscriere: activeaza IPL! IPL functioneaza ca o banca - te lasa sa folosesti banii pusi la dispozitie de ei si iti iau dobanda, iar banii castigati prin activitatea pe Fanbox ii plimba dintr-o parte in alta fara sa mai ajunga in contul din care poti sa-i retragi.
Ce e de facut? In primul rand intrati pe "My Dashbord", apoi in "I'll Pay Later" si dezactivati-l. Daca v-ati introdus cardul sau contul de PayPal stergeti-le si pe acestea. Daca vreti intr-adevar sa va faceti o afacere pe internet, folositi informatiile din blogurile dvs. de pe Fanbox intr-un blog personal. Ce trebuie sa faceti gasiti pe site-ul http://www.aloesib.ro  Va doresc (ca si mie) sa fiti sanatos ca sa puteti apuca zile mai bune.”

La rândul meu am apreciat răspunsul:
Da domnule, acum într-adevăr eşti român! Mulţumesc pentru sfaturi, pusesem deja în pauză «I’ll Pay Later», pentru că dezactivat de tot nu merge. Am dezactivat şi reclamele Ads, şi contul PayPal unde am făcut reclamaţie pentru banii furaţi din contul meu de către FanBox . Dacă e voba de hoţie trebuie să luăm atitudine toţi românii, să-i atenţionăm de pericol. Eu acum scriu un articol în privinţa asta pentru revista Sămănătorul . O să scriu şi despre Google barem cu cuponul lor faci o reclamă cuiva şi-i iei bani pentru ea. În rest, să ciţiţi articolul, suntem prea săraci ca să ne fure toţi hoţii din lume, avem noi destui hoţi înăuntrul ţării de ne-au pus pe toţi oamenii cinstiţi pe butuci! Nu mai vorbesc de pensionari, un adevărat genocid, un milion au murit din cauza revopsiţilor care mai au şi tupeu să urle contra celor care i-au dat jos! Să începem deci campania contra hoţilor de pe Internet!
Ştiţi pe cineva dintre români care a câştigat pe FanBox vreun dolar??"

La câteva minute, postarea din postarea lui mai rămăsese prima frază. La „Comentarii” eu i-am refăcut-o, pentru că fusesem destul de prudent să a arhivez!
Mai mult, nu se poate vedea postarea lui în întregime dacă nu ai cont FanBox sau intri cu datele contului… Facebook!
Cred că v-aţi făcut o impresie ce vă aşteaptă la FanBox, prieten cu Facebook-ul în care aţi avut încredere până acum. Fiind în legătură ca fraţii toţi aceşti hoţi între ei, punem pariu pe-o bere (că mai mult nu putem!) că Facebook se va transforma şi el într-o hoţie bancară? 

ŞI TOTUŞI, CE-I DE FĂCUT?

Situaţia lucrurilor de muncă în România este dezastruoasă! Majoritatea tinerilor se simt abandonaţi, sunt frustraţi pentru că trăiesc pe banii părinţilor, care dacă şi ei au o pensie de mizerie abia îşi duc traiul! Ceea ce este paradoxal, este că majoritatea tinerilor sunt bine pregătiţi în sistemul informatic chiar dacă unii au învăţat meserie de la alţi tineri. Prezenţa lor se face simţită pe Internet pentru că îi găseşti la tot pasul unde li se promit bani, aidoma şmecherilor de la FanBox sau alţi şmecheri de nepoţi ai vechilor pistolari de prin Statele Unite. 
Cheia problemei este că există foarte multe mijloace pentru ca tinerii să se descurce chiar la ei acasă în România dar mass-media numai de a le da informaţia trebuincioasă nu se ocupă! Pentru presa noastră sunt mai importante scandalurile, accidentele de circulaţie, violurile, înghesuielile la moaştele sfinţilor, ce geantă de mii de euro au politicianistele noastre şi care vip şi-a schimbat nevasta! Despre tineri, Dumnezeu cu mile!
Dăm mai jos un link spre o publicaţie pentru tineret care cuprinde tot ce gândești dacă vrei să te implici şi să nu te mai simți mereu abandonat de societate: cursuri gratuite, loc de muncă, granturi, finanțări, servicii de informare și consiliere,  implicare în viata asociativă, voluntariat în altă tară,  iar cu plata, soft educativ pentru elevi şi cadre didactice, cursuri pentru obținerea permisului european de conducere a calculatorului şi multe altele la care nici nu te-ai gândit! 

Alte articole despre Fanbox au apărut în revista "Sămănătorul"
Răsfoiţi arhiva apăsând sageata mică din dreapra


CITIŢI ŞI
CAPCANELE REŢELEI INTERNET (4)
 PUNCT FINAL CU CHIVUŢĂ FANBOX
 FANBOX, GLUMA DOLARILOR VIRTUALI PRIN LUME!


Atenţionări Semănătorul