Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 13 noiembrie 2013

Presa din Galaţi despre Aurora Cristea

Povestea Danei” lansată la Festivalul Artelor „Constelaţii Dunărene”

„Povestea Danei” lansată la Festivalul Artelor „Constelaţii Dunărene” Autoarea Aurora Cristea şi-a lansat în acest final de săptămână microromanul „Povestea Danei”, carte despre care specialiştii spun că „lucrarea conține suspans, idilă, dramă, elemente care o recomandă cititorului dornic să-și ostoaie setea de literatură. Ea mai cuprinde însă și un profund mesaj moral, ceea ce face din ea o operă utilă și din acest punct de vedere”.
Aurora Cristea este absolventă a Facultăţii de Drept, Universitatea ,,Hyperion” Bucureşti, este membru ,,Confluenţe româneşti” – revistă de creaţie artistică şi spirituală. A primit Marele Premiu  la Concursul Naţional de Proză ,,Strada Mare”, editia de vară 2012.  Debutul literar îl face cu cartea ,,Povestea Danei”, apărută la editura ,,Semanatorul Tismana”.
 ,,Viaţa pe care o avem la îndemână ne ridică şi ne coboară pe acelaşi val, de la placentă până în veşnicie, ne constrânge să ne înălţăm odată cu ea sau să ne coborâm în moarte. Că vrem să recunoaştem sau nu, tot ea ne aşterne pe drum momente unice, întâmplări neprevăzute, clipe de neuitat. Cred că n-aş putea să afirm cu exactitate momentul când m-am apucat de scris, când am început să pun pe hârtie gândurile mele, dar ştiu sigur că mi-am dorit să ascund, să nu ştie nimeni în afară de mine, să pitesc totul în cel mai îndepărtat colţ al micului meu univers…”, spune Aurora Cristea.

Sursa: Ziarul PresaGalati.ro
http://www.presagalati.ro/povestea-danei-lansata-la-festivalul-artelor-constelatii-dunarene/45130.html

Lansarea de carte la Casa de Cultura a Sindicatelor, 18 octombrie

 
Casa de Cultura a Sindicatelor va invita la lansarea de carte “Povestea Danei” de Aurora Cristea
In data de vineri 18 octombrie, ora 17.00 la CCSG, sala ‘Ateneu”, evenimentul are loc la deschiderea FESTIVALULUI ARTELOR “CONSTELATII DUNARENE”, 18 – 20 octombrie 2013
Moderator: Angela Baciu
Lectura din creatia autoarei: Daniela Lacramioara Capota
Prezinta: Cezarina Adamescu – scriitor
Director CCSG: ec. Ovidiu Ioan Manole
“Viaţa pe care o avem la îndemână ne ridică şi ne coboară pe acelaşi val, de la placentă până în veşnicie, ne constrânge să ne înălţăm odată cu ea sau să ne coborâm în moarte. Că vrem să recunoaştem sau nu, tot ea ne aşterne pe drum momente unice, întâmplări neprevăzute, clipe de neuitat.
Cred că n-aş putea să afirm cu exactitate momentul când m-am apucat de scris, când am început să pun pe hârtie gândurile mele, dar ştiu sigur că mi-am dorit să ascund, să nu ştie nimeni în afară de mine, să pitesc totul în cel mai îndepărtat colţ al micului meu univers…” (Aurora Cristea)
Aurora Cristea este absolventa a Facultatii de Drept, Universitatea “Hyperion” Bucuresti, masterand studii europene Universitatea “Danubius” Galati, membru “Confluente romanesti” – revista de creatie artistica si spirituala; a primit Marele Premiu la Concursul National de Proza “Strada Mare” Editia de Vara 2012; Debut literar: cartea “Povestea Danei” Editura “Semanatorul Tismana”.